Alex Papanastassiou start als nieuwe Integration Manager bij Emakina Group

Emakina Group verwelkomt Alex Papanastassiou als Integration Manager in zijn management team. Hij assisteert Integration Director Bart Roofthooft bij de internationale uitbouw van de groep. Samen zullen ze nieuwe entiteiten integreren in de organisatie en de synergie verhogen tussen alle ondernemingen binnen de groep.

In 2015 opende Emakina nieuwe vestigingen in Wenen, Salzburg, Zurich en Zagreb; het telt nu 14 kantoren, verspreid over 7 landen. Emakina sloot ook een nieuw strategisch partnerschap met het Koreaans digitaal agentschap Asiance, wat zijn positie verder versterkt op de Aziatische markt.

Bart Roofthooft, Integration Director:

"Alex is een ervaren businessstrateeg en digitaal marketeer. Hij heeft een rijke loopbaan uitgebouwd in internationaal bedrijfsbeheer en consulting, met ruime ervaring in product management en commerce, en in het ontwikkelen van strategieën, modellen en plannen voor bedrijven. Met Alex aan boord kunnen we nog sneller en efficiënter vooruit gaan op ons internationale groeipad'.

Bart Roofthooft zet de integratie binnen Emakina Group voort. Dankzij de komst van zijn nieuwe collega, kan hij deze rol nu combineren met een functie als Client Service Director bij The Reference. Dit agentschap van Emakina Group is gevestigd in Gent.

In Brussel werken 180 marketing- en technologie-experts in team met hun klanten om hun bedrijfsresultaten en merkwaarde te verbeteren. Samen verzamelen ze gebruikersinzichten en ontwikkelen ze efficiente strategie├źn en projecten, van baanbrekende applicaties, websites, en e-commerce platformen tot impactvolle communicatie en campagnes.