Amélie Deschamps terug thuis bij Emakina

Amélie Deschamps gaat opnieuw aan de slag bij Emakina, na een periode van een jaar als Client Services Director bij IDweaver. Deze stap voelt aan als een logische thuiskomst voor zowel de senior marketer als het management van Emakina. De beslissing is geïnspireerd op een hernieuwd gedeeld enthousiasme om samen creatieve digitale internationale projecten te ontwikkelen met een breed bereik.

In haar nieuwe functie als Business Development Director kan Amélie haar talent voor strategische communicatie en haar decennium ervaring in 360° digitale projecten verder ontwikkelen. Ze zal voor Emakina.BE contacten leggen met internationale prospecten en grote bestaande klanten, om samen met hen nieuwe klantgerichte opportuniteiten met een groot impact aan te boren.

Marketingtalent

Amélie Deschamps is enthousiast om bij Emakina opnieuw betrokken te raken bij dynamische en vruchtbare internationale projecten. Die brachten haar voorheen al naar boeiende markten zoals Frankrijk, Zwitserland, De Verenigde Arabische Emiraten, Rusland, ....

In haar zevenjarige periode bij Emakina beheerde ze succesvolle lokale, Benelux en EMEA- marketingprojecten. Ze werkte er o.a. samen met klanten zoals Audi, Porsche en Estée Lauder. Teamwerk met grote en internationale klanten was haar passie, waarbij ze als Account Director langetermijnrelaties opbouwde en verschillende prijzen won.

Gedeeld DNA

Amélie Deschamps:
"Nu ik terug ben bij Emakina, ben ik weer onder de indruk van de positieve energie die hier leeft. Het treft mij opnieuw dat er hier zo veel ervaren collega’s actief zijn op zoveel terreinen. Permanente verandering en groei zitten in het DNA van Emakina: de organisatie is sterk toekomstgericht en er heerst een solide bedrijfscultuur. Ik kijk er echt naar uit om verder mee te werken aan de aanhoudende internationale groei van deze opmerkelijke organisatie."