Andrew Berglund gaat aan de slag als Executive Creative Director bij Emakina

Emakina verwelkomt Andrew Berglund als nieuwe Executive Creative Director.
Hij zal het Brusselse agentschap versterken met zijn creatieve vaardigheden in de digitale wereld en een stevige bagage aan ervaring. Deze zullen ongetwijfeld van pas komen bij de samenwerking met de internationale klanten van het agentschap.

Andrew is afkomstig uit Nieuw-Zeeland en heeft gedurende 20 jaar rondgereisd door de arbeidsmarkten van Noord- Amerika, Europa en Azië. Tijdens deze periode heeft Andrew samengewerkt met topbedrijven als Coca-Cola, BMW, Samsung, Facebook, Microsoft, Levis, Adidas en vele anderen.

Eén van zijn hoogtepunten was het binnenhalen van awards als ‘Creative, Idea Engineer’ en ‘Brand Storyteller’ bij Cheil Wordwide, JWT, Ogilvy & Mather en recentelijk nog bij Geometry Global. Vandaag voelt Andrew dat het tijd is voor een nieuw hoofdstuk bij het steeds groter wordende team van digitale creatievelingen bij Emakina.

Een introductie van Andrew Berglund’s projecten zijn te bezichtigen op zijn portfolio pagina.

Brice Le Blévennec: “ Het is fantastisch om te zien dat een ervaren talent als Andrew, die reeds voor internationale topbedrijven gewerkt heeft, gekozen heeft om zich aan te sluiten bij ons team. Door het aantrekken van mensen met internationale ervaring en een brede achtergrond, wijst dit op een stap verder in ons groeiproces.”

Andrew Berglund: “Zoals ik graag zeg, Ik laat mij inspireren door rijke digitale ervaringen voor de nieuwe interactieve online-wereld. Daarom voelt Emakina voor mij net als thuiskomen.”

Andrew Berglund’s LinkedIn pagina.

In Brussel werken 180 marketing- en technologie-experts in team met hun klanten om hun bedrijfsresultaten en merkwaarde te verbeteren. Samen verzamelen ze gebruikersinzichten en ontwikkelen ze efficiente strategie├źn en projecten, van baanbrekende applicaties, websites, en e-commerce platformen tot impactvolle communicatie en campagnes.