David Bredael en Pierre Pôlet nieuwe MD’s van Emakina.BE

Brice Le Blévennec is voorzitter van de raad van bestuur van Emakina.BE, legt focus op groepsactiviteiten

David Bredael en Pierre Pôlet nemen de rol over van Brice Le Blévennec als Managing Director van Emakina.BE. De nieuwe co-MD’s bouwen verder op hun ruime ervaring in het bedrijf als Sales Director en Operations Director. Ze concentreren zich verder op deze domeinen, terwijl ze samen de verantwoordelijkheid dragen over de resultaten van Emakina.BE. Le Blévennec blijft van nabij betrokken bij de productie binnen Emakina.BE, R&D, communicatie en belangrijke contacten met klanten. In de komende maanden zal hij zijn aandacht meer richten op de internationale groei van Emakina Group.

Brice Le Blévennec: "Deze nieuwe stap ligt perfect in lijn met de ontwikkeling van ons bedrijf. Emakina.BE is een volgroeide organisatie, met een stevige structuur, een mooie portfolio van lokale, internationale en lange-termijn klanten. En we zijn klaar voor een nieuwe fase in onze groei. David en Pierre zijn de geknipte personen om deze uitdaging aan te gaan.”

Dankzij deze stap kan Le Blévennec zelf meer aandacht schenken aan zijn rol als CEO en CVO van Emakina Group. Hij wil meewerken aan de verdere internationale ontwikkeling van het merk en aan extra synergie tussen de 14 vestigingen van de groep in 7 landen.

De nieuwe MD’s David Bredael en Pierre Pôlet voegen toe: "Dit is een logische evolutie voor Emakina, geen revolutie. We zijn er trots op om ​​deel te zijn van dit avontuur dat 200 medewerkers, mooie klanten en partners verenigt in zo veel interessante projecten. We vormen nu al een goed geolied team. Als MD-tandem zullen we ons eigen accent toevoegen aan de organisatie en de samenwerking binnen de groep stimuleren. "