Emakina / Communication verwelkomt 5 nieuwe talenten

Vijf nieuwe collega’s hebben een plaats gevonden binnen de vijver met creatieve talenten-slash-experts van Emakina / Communication. Het team ontving hen met open armen en de vijf zijn al intensief betrokken bij de verdere uitbouw van de globale geïntegreerde service van het agentschap, waar communicatie een extra dimensie krijgt dankzij het digitale DNA dat Emakina zo kenmerkt.

Senior Account Manager Nadège De Decker is de meest recente aanwinst in het team van Emakina / Communication. Ze kan een indrukwekkende CV voorleggen dat niet onderdoet voor dat van de meeste van haar nieuwe senior collega's. Ze deed ervaring op bij bedrijven als EuroRSCG Group, Havas en McDonald's. Van 2012 tot 2014 was ze ook voorzitter van het ACC-Expert Center rond Brand Activation.

Account Manager Julie De Smedt, ex-AIR Brussel en Altavia Benelux, versterkte de ploeg een paar maanden na Senior Account Manager Fanny Kielbaey.

Aan de creatieve kant maakt Art Director Sébastien Henry nu mee het mooie weer bij Emakina / Communication. Zijn ervaring by CLM BBDO, NoGoodIndustry, FullSIX Group, Grand Union Paris en W&CIE in de afgelopen 12 jaar scherpt de kwaliteit aan van de ploeg, op het vlak van concept, ontwerp en de ‘total awesomeness’.

Een bijkomende grote aanwinst voor het team is Copywriter & Conversation Manager Britt De Valck.
Als een ware kapitein bepaalde ze mee de inhoudskoers bij FINN en Evolutionland, na ook binnen het Social Media-team van de Verenigde Naties alle zeilen bij te zetten.  Zij zal nauw samenwerken met de Social Media Manager & Strategist Diego Cortez Salas, wiens CV een aantal start-ups combineert, naast een rol bij Publicis.

Deze nieuwe instroom van talent bij Emakina / Communicatie past perfect bij de ambitie van Emakina.BE om zijn eerste plaats te bevestigen in de Belgische digital marketing agency ranking (Inside Digimedia), en verder te groeien met Emakina Group als top- drie onafhankelijk full service digitaal agentschapsnetwerk in Europa.

#Welcome #SocialFTW