Emakina valt in de prijzen op de W3 Awards

Op de vijfde editie van de W3 Awards gaat Emakina met maar liefst 6 awards naar huis. Deze jaarlijkse uitreiking eert de creatieve uitmuntendheid op het web en erkent de creatieve breinen achter de campagnes.

Golden Award Winner

Nadat het reeds in de prijzen viel met deze producties op de Horizon Interactive Awards haalt Emakina opnieuw twee keer goud op de W3 Awards. Naast de overwinning in de categorie ‘Visual effects/Motion graphics’  met de inzending Food Safety sleepte Emakina een gold award binnen in de categorie ‘Visual appeal’ met de website van Starwood Luxury Collection.

Vier zilveren medailles

Emakina’s silver awards waren voor de projecten Kakuma Refugee Camp, VW drives Music en opnieuw Starwood Luxury Collection in de categorie ‘General Website Categories’. Daarnaast werd het agentschap ook beloond voor de Online Video van Sea Matters voor het Europees Milieuagentschap.

In Brussel werken 180 marketing- en technologie-experts in team met hun klanten om hun bedrijfsresultaten en merkwaarde te verbeteren. Samen verzamelen ze gebruikersinzichten en ontwikkelen ze efficiente strategie├źn en projecten, van baanbrekende applicaties, websites, en e-commerce platformen tot impactvolle communicatie en campagnes.