Emakina verwelkomt strateeg Jan Govaert in het team

Jan Govaert, ex-Boondoggle, Happiness,en Ogilvy, kiest voor een nieuwe uitdaging als strategisch planner bij Emakina. Zijn creatief talent, durf en ruime ervaring in marketing en digitale communicatie zorgde voor een perfecte match met Emakina.

Jan Govaert zal deel uitmaken van het strategisch team van Emakina, met focus op een aantal internationale klanten. Hij verwierf ervaring in verschillende agentschappen door te werken voor klanten als Royal Mail, Kenco, Oreo en Lloyds TSB, ING, FSMA,Nestlé, Mars en SD Worx.

Jan Govaert. ‘Ik hou van creativiteit - zowel online als offline - in combinatie met de juiste strategische inzichten. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik goed zal passen in het Emakina-team, waar strategisch denken dagelijkse kost is.’

Jan behaalde een bachelor in communications and advertising aan de Mercator School in Gent, waar hij woont. Hij deed zijn eerste ervaringen op bij Duval Guillaume, BBDO, Proximity, Happiness en Proximity (Brussel en London). In 2013 ging hij als strategisch planner aan de slag bij Boondoggle om  een jaar later zijn talent in te zetten bij Ogilvy in Brussel. Hij kreeg een BDMA certificaat en volgde een APG masterclass voor ‘Holistic  Young Planners’.