Emakina wint Kentico Site Of The Year Award met Segway Europe

Segway platform is ‘Kentico 2016 Best Consumer Goods Site’

Het door Emakina gebouwde nieuwe online platform van Segway Europe is uitgeroepen tot ‘Best Consumer Goods Site’ in de Kentico Site of the Year 2016 Awards. Om hun groei in de EMEA regio te ondersteunen, had Segway een aangepaste en uitgebreide van hun online aanwezigheid nodig. In nauwe samenwerking met Segway, ontwikkelde Emakina een nieuwe marketingaanpak en de website die erbij past.

Het centrale inzicht: in een tijd waar techniek mensen vaak uit elkaar drijft, brengt Segway mensen juist bij elkaar.

Het nieuwe platform heeft een sterke focus op een outdoor lifestyle. Het inspireert tot het delen van mooie momenten met je vrienden en toont de voordelen die Segway je hierbij biedt. Emakina lanceerde dit platform dat in meer dan 50 landen beschikbaar is, gericht is op zowel B2C als B2B en zowel op lifestyle als op functionaliteiten.

De prijs is een hele eer, Kentico Site of the Year Awards belonen de beste Kentico implementaties wereldwijd. Deze erkenning bevestigt dan ook Emakina’s grote expertise als Kentico-partner. In de eerste fase werden per categorie drie finalisten genomineerd, uit de kandidaten ingestuurd door meer dan 1.100 internationale Kentinco partners. Het publieke Kentico-netwerk bepaalt daarna de uiteindelijke winnaar per categorie.

"We zijn trots op de nauwe samenwerking tussen de klant en ons toegewijde team van designers en developers in Nederland en Oostenrijk. Het platform is binnen 4 maanden gelanceerd, en het is ‘simply moving’.”
–  Sjoerd van Gelderen, Managing Director Emakina.NL: “

Luc Malcorps Emakina.BE