Twee Emakina video's inspireren COP21 delegaties

De COP21 samenkomst in Parijs is het evenement bij uitstek waarbij wereldleiders de globale klimaatproblematiek aanpakken.

Twee videoproducties van het Brusselse agentschap Emakina  werden geselecteerd voor projectie op deze historische bijeenkomst. Zij maken deel uit van een breed programma om de onderhandelaars te inspireren.

De organisatie van de Deauville Green Awards is verantwoordelijk voor de programmatie in het Grand Palais, van 4 tot 10 december, samen met Solutions COP21. Ze selecteerden twee bekroonde videos die Emakina ontwikkelde voor het European Environment Agency, als deel van hun officieel programma.

De eerste video, ‘Sea Matters’ is een dramatische oproep om te stoppen met vervuilen van de oceanen. De film toont op beklemmende wijze dat het herstellen van de bedreigde balans van de ecosystemen cruciaal is.

De productie ‘Every breath you take’ past in het actieplan van het European Environment Agency omtrent de dramatische problematiek rond luchtkwaliteit. Dit is ook één van de centrale onderwerpen binnen de huidige onderhandelingen tussen de deelnemende landen in Parijs.

Het zijn spannende tijden, zoals het programma van de conferentie toont.

Kom hier meer te weten over de 'Sea Matters' productie. Ontdek ook meer over de ‘Every breath you take case'.

In Brussel werken 180 marketing- en technologie-experts in team met hun klanten om hun bedrijfsresultaten en merkwaarde te verbeteren. Samen verzamelen ze gebruikersinzichten en ontwikkelen ze efficiente strategieën en projecten, van baanbrekende applicaties, websites, en e-commerce platformen tot impactvolle communicatie en campagnes.