14 nieuwe toptalenten bij Emakina

Nieuwe collega’s geven extra pit aan de gebruikerservaringen van de ‘User Agency’

Emakina werft een reeks nieuwe talenten aan: 4 nieuwe ervaren strategische consultants, 3 creatieven en 7 projectexperten. Hiermee bevestigt het Brusselse agentschap zijn sterke reputatie als baanbreker in digitale marketing, waarbij het telkens opnieuw innoveert om impactvolle gebruikerservaringen te maken voor een snel veranderende markt.

Emakina telt nu 190 medewerkers in Brussel. Het agentschap is deel van een internationale groep met meer dan 1000 experts in 13 landen. De nieuwe Emakinians duiken al in hun nieuwe uitdagingen in business, project- en accountbeheer, creatie en agile teamwerk.

4 nieuwe doorwinterde experts in business en strategie

Bruno Ver start als Business Manager en Julie Mertens wordt Account Manager. Het agentschap versterkt zich daarnaast als innovatiepartner met Consumer Voice Strategist Helène Koole en Innovation & Design Strategist Iva Pérez Bolivar.

3 creatieve toppers

Executive Creative Director Leon Jacobs voegt ook 3 nieuwe sterren toe aan zijn team. Naast leverancier van sprankelende ideeën Léo Destatte (ex-Happiness, JTW en Boondoggle), begint Mieke Gochet als Junior Art Director en Kenan Murat als Visual & Motion Designer.

Tim Wolfs, co-MD van Emakina.BE:
‘Onze kracht ligt in onze enthousiaste mensen, die intens met onze klanten samenwerken met een mooie mix van technologische en creatieve expertise​​. Deze aanpak vormt de basis voor ons gezamenlijk succes in strategie en consulting, web building, applicaties, digitale marketing en commerce.'

7 experts in projectbeheer

Lucia Ballarini en Slavina Stoyanova starten samen met Tom Reed als projectmanagers. Bellina Dams richt zich voor Emakina op CRM en marketingautomatisering, terwijl Bianca Zlavog het IT-supportteam versterkt. Alaa Breish is een nieuwe Account Manager met ervaring in digitale transformatie. Ook Valérie Renier heeft haar plaats gevonden, als Project Manager voor KitchenAid.

Pierre Pôlet, co-MD van Emakina.BE:
‘Emakina is ‘The User Agency’. Het helpt klanten om hun gebruikers te bereiken met zinvolle ervaringen. Innovatie en toptalent zijn daarbij van vitaal belang om koploper te blijven in creativiteit, marketing, technologie en projectmanagement. De komst van onze 14 nieuwe collega's is daarom voor ons een belangrijke en logische evolutie.'

Luc Malcorps Director of Media Relations, Emakina