Emakina versterkt team met vier extra ervaren talenten

In de afgelopen maanden haalde Emakina een aantal nieuwe (vertrouwelijke) projecten binnen bij bestaande en nieuwe klanten. Het agentschap verwelkomde ook Leon Jacobs als Executive Creative Director. Het voegt daar nu vier extra senior-experten aan toe, om zijn nieuwe groei te begeleiden en extra toegevoegde waarde te bieden aan zijn klanten.

Tim Wolfs: co-MD bij Emakina.BE:
‘We blijven investeren in onze klanten. In de huidige markt maken ervaren experts echt het verschil als je ondernemingen naar een hoger niveau wilt tillen. Onze nieuwe ervaren collega's zullen onze organisatie zeker verder stimuleren. Wij hebben de ambitie om rijke ervaringen te bouwen die gebruikers intensief betrekken en de business van onze klanten stimuleren. De markt reageert heel goed op deze creatieve resultaatgerichte aanpak. Daarom is dit het juiste moment om onze teams te versterken met bijkomende door de wol geverfde talenten.’

Onlangs kondigde Emakina al de komst aan van Zuid-Afrikaans creatief toptalent Leon Jacobs als nieuwe Executive Creative Director. Hij is een strategisch denker met een grote interesse in storytelling, die bedrijven aanstuurt met sprankelende ideeën en aanstekelijke positieve energie.

Nu verwelkomt het team dus als bonus vier nieuwe ervaren klantgerichte collega's.

Eva Koegenboeg start als Account Director. Ze verzamelde een pak ervaring bij Wunderman en Razorfish Paris in Frankrijk en bij digitale bureaus Nomads en DPDK in Nederland. Daar leverde ze gewaardeerd werk voor o.a. ABN Amro, Nike, Pernod Ricard, L'Oréal Paris, Microsoft, Siemens en P&G.

Sophie Triollet is de nieuwe digitale programmabeheerder voor een grote account in de medische schoonheidszorg. Ze stuurde voorheen met succes een reeks complexe campagnes en webinitiatieven. Zo vind je in haar cv digitale projecten in Los Angeles voor de ‘Commission on Presidential Debates’, en de tv-serie 'The Americans', en digitale campagnes en programma’s bij agentschappen als BigSmile, Havas Worldwide en Digitas België voor grote accounts zoals Heineken, Proximus, Sanofi, ING en Ferrero.

Mark Ponsford verdiende zijn sporen als digitaal consultant bij Thomson Reuters EMEA, Truvo, Loc Consulting, Gabi SmartCare, Act* en de laatste jaren bij Nufutr. Doorheen zijn carrière richtte hij zich op marketingstrategieën en transformatie, e-commerce en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Dit is de perfecte achtergrond voor zijn rol bij Emakina, waar hij klanten begeleidt bij hun performantiemarketing, met krachtige dashboarding, analyse en business intelligence.

Patrice Bosseaux is ook een nieuwe versterking voor Emakina, waar hij begint als ervaren strateeg in in CRM en marketingautomatisering. Hij treedt toe tot het ‘User Agency’, na het beheren van bedrijfskritische projecten en accounts bij JWT, DigitasLBi, Havas Worldwide en Volvo Financial Services. Hij brengt een reeks succesverhalen met zich mee in CRM-strategie, strategisch programmabeheer, klantbetrokkenheid, e-CRM en meer.

Naast deze vier nieuwe ervaren experts verwelkomt Emakina ook een aantal andere talenten om zijn technische slagkracht te vergroten. Zo trok het tijdens de zomer nieuwe .NET-experts, UX-ontwerpers en front-end-ontwikkelaars aan om zijn teams te verrijken.

Pierre Pôlet, Co-MD van Emakina.BE concludeert:
‘Het zijn spannende tijden bij Emakina. We werken allemaal samen om een ​​‘geweldig agentschap’ te bouwen. Iedereen wordt daarbij gewaardeerd en je leert hoe je vlot meewerkt in goed presterende teams. Je krijgt ook de kans om je talent verder te ontwikkelen en geavanceerde technologieën in te zetten om ons team en onze klanten naar een hoger niveau te tillen.'